همه چیز درباره املاک صنعتی شاد‌آباد

املاک صنعتی شادآباد می‌تواند انتخابی مناسب برای کسب ‌وکارهایی باشد که قصد دارند فعالیت خودشان را شروع کرده و یا گسترش دهند. منطقه شادآباد به دلیل موقعیت و دسترسی مناسبی که دارد، می‌تواند منجر به تسهیل در پیشرفت واحدهای صنعتی شود. بدون شک در زمان خرید، فروش و یا اجاره هرگونه املاک صنعتی نیاز است تا اطلاعات مهمی در خصوص محله آن کسب کنید.

آن دسته از املاکی که در منطقه شادآباد واقع شده‌ اند ویژگی‌های به خصوصی داشته که در سال‌های گذشته توجه صنعتگران را بیش‌ازپیش به خودشان جلب کرده‌اند. ما در ادامه قصد داریم تا در خصوص این منطقه، املاک صنعتی واقع در آن و نکات مهم در زمان خرید، فروش و اجاره بیشتر صحبت کنیم

آشنایی با منطقه شادآباد

اجازه دهید تا پیش‌ازاین که در خصوص املاک صنعتی شادآبادصحبت کنیم، کمی شما را با این منطقه بیشتر آشنا کنیم. منطقه شادآباد که در قدیم به اسم شاه آباد معروف بود، در قسمت جنوب غربی استان تهران قرار گرفته است. این محله جزوی از منطقه 18 استان تهران به شمار رفته و از سمت شمال با خیابان بروجردی، از جنوب با خیابان ابراهیم‌ زاده، از شرق با خیابان الغدیر و شمس‌آباد و از غرب با خیابان سعید آباد محدود شده است.

یکی از مهم‌ترین مزایای محله شادآباد، دسترسی بسیار مناسب آن است. این محله دارای ایستگاه مترو، خطوط تاکسی و اتوبوس شهری بوده و به همین دلیل، ساکنین آن می‌توانند به‌سادگی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. با این که شادآباد در گذشته دارای بافتی ساده و روستایی بوده است، اما در سال‌های گذشته پیشرفت مناسبی داشته و توانسته به یک منطقه با امکانات لازم بدل شود. از جمله ویژگی‌های شادآباد، وجود املاک صنعتی مختلف در این منطقه است.

املاک صنعتی شادآباد

باید اشاره داشت که بین املاک صنعتی و مسکونی تفاوت‌های زیادی وجود دارد. منظور از املاک صنعتی، ملک و مستغلاتی است که از آن برای اهداف صنعتی مانند ساخت، مونتاژ، انبارداری و … استفاده می‌شود؛ به همین دلیل کارخانه‌ها و کسب‌ و کارهای مختلف از عمده مشتریان املاک صنعتی بوده و از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. زمانی که در خصوص املاک صنعتی شادآباد صحبت می‌شود نیز، منظور ملک و مستغلاتی است که دارای کاربری تجاری و صنعتی هستند.

با این که محله شادآباد دارای املاک مسکونی مختلفی است، اما هم اکنون این منطقه به‌عنوان یک منطقه صنعتی و تجاری نیز شناخته می‌شود. به دلیل دسترسی و امکانات رفاهی و اجتماعی متعددی که در این محله واقع شده است، بسیاری از صنایع انبارها، سوله‌ها و دفاتر خودشان را در این محله بنا کرده‌اند. درصورتی‌که شما هم قصد خرید، فروش و یا اجاره یک ملک صنعتی را دارید و می‌خواهید تا از موقعیت شهری نیز بهره‌مند شوید، املاک صنعتی شادآباد می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند.

تنوع ملک‌های صنعتی موجود در شادآباد

یکی از مهم‌ترین مزایای محله شادآباد، تنوع بالای املاک صنعتی موجود در آن است. کافی است تا سری به این محله بزنید تا خودتان از نزدیک با انواع انبارها، سالن‌ها، سوله‌ها، کارگاه‌ها و … مواجه شوید. با این‌ وجود همچنان صنعت آهن در این منطقه به یک صنعت تجاری مهم بدل شده است. بیشتر سوله‌ها و انبارها برای نگهداری و خرید و فروش انواع آهن‌آلات مورد استفاده واقع می‌شوند. این امر تا جایی پیش رفته است که امروزه شاهد یک بازار آهن بسیار بزرگ در این منطقه هستیم.

اما هنوز هم صنایع بسیار مختلف دیگری املاک تجاری خودشان را در شادآباد بنا کرده‌اند. شما می‌توانید از انبارهای موجود در محله شادآباد برای نگهداری انواع کالاها و خدمات استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین املاک صنعتی شادآباد عبارت خواهند بود از:

مزایای خرید املاک صنعتی در محله شادآباد

به‌عنوان فردی که قصد خرید یک ملک صنعتی را دارد، باید به این نکته توجه کنید که خرید یک ملک صنعتی در محله شادآباد چه مزایایی را با خود به همراه خواهد داشت. شاید وجود چنین مزایایی باعث شده است تا خرید و فروش انواع ملک‌های صنعتی در این منطقه تا به این اندازه محبوبیت پیدا کرده باشد. اجازه دهید تا برخی از مهم‌ترین این مزایا را با شما به اشتراک بگذاریم:

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز عنوان شد، محله شادآباد دارای دسترسی مناسب به منطقه شهری تهران بوده و همین امر رفت‌وآمد را برای پرسنل و افراد مختلف راحت‌تر خواهد کرد. این محله در نزدیکی ایستگاه مترو آزادگان واقع شده است و ایستگاه‌های مختلف تاکسی و اتوبوس در قسمت‌های شمالی و جنوبی آن، برای جابه‌جایی افراد وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای املاک صنعتی شادآباد، قیمت مقرون به ‌صرفه آن‌ها در مقایسه با سایر املاک صنعتی است. باید اشاره کرد قیمت ملک در چند سال گذشته با نوسانات بسیار زیادی همراه بوده است، اما با این ‌وجود، قیمت ملک‌های صنعتی واقع در شاد‌آباد همچنان نرخ معقولانه‌ای خواهند داشت.

اهمیتی ندارد که هدف شما از خرید، فروش، رهن و یا اجاره یک ملک صنعتی چیست. بدون شک می‌توانید املاک مناسب فعالیت خودتان را در شادآباد پیدا کنید. در این منطقه سوله‌ها، انبارها، دفاتر تجاری و صنعتی، گاراژ، کارخانه‌های تولیدی و… زیادی واقع شده است که دست شما را در زمان انتخاب کاملاً باز خواهند گذاشت.

در کنار تمامی مزایایی که برای محله شادآباد به‌ عنوان گزینه‌ای برای تهیه یک ملک صنعتی برشمردیم، باید اشاره کرد که این منطقه دارای مردمانی بسیار خون‌گرم و مهربان بوده و همچنین جوانان زیادی به عنوان نیروی کار خبره و ماهر دارد. از سوی دیگر وجود امکانات رفاهی و اجتماعی مختلف این محله را به یک محله مناسب و رو به ‌رشد بدل کرده است.

نتیجه‌ گیری

املاک صنعتی شادآباد دارای تنوع بسیار بالایی بوده و به دلیل مزایای مختلفی که دارند، انتخاب مناسبی برای تمامی صنعتگران به شمار می‌روند. اگر شما هم قصد تهیه یک ملک صنعتی را دارید، بدون شک باید به منطقه شادآباد توجه ویژه‌ای داشته باشید. دسترسی بسیار مناسب، قیمت مقرون‌ به ‌صرفه، تنوع بالای ملک‌های صنعتی، محله‌ای روبه‌رشد و… از مهم‌ترین مزایای منطقه شادآباد به شمار می‌روند. شما می‌توانید انواع سوله، انبار، کارخانه، گاراژ، دفاتر صنعتی و… را در این منطقه پیدا کنید.

املاک صنعتی سوله دار   Sooledar.ir

 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)