منطقه صنعتی فتح

منطقه صنعتی فتح یکی از مناطق با وسعت زیاد و دارای پراکندگی می باشد .

شروع املاک صنعتی در فتح از کیلومتر یک جاده فتح (میدان فتح) بوده و تا کیلومتر ۲۰ ( محل اتصال فتح به مخصوص ، سه راه سنگی ) ادامه دارد و شامل محله های مهرآباد ، شاد آباد ، خلیج ، تهرانسر، شهرک دانش ، شهرک ۲۲ بهمن ، شهرک دریا می باشد.

خیابان های صنعتی فتح که شامل اعداد فرد از فتح سوم تا فتح بیست و نهم بوده واکثرا خیابان ها صنعتی و مورد استفاده جهت انبار یا تولید بوده است.

بیشتر املاک صنعتی در فتح ها دارای سند و پایان کار بوده و انشعابات درآن کامل است.

فتح ۲۹ یکی از خیابان های خوب و با قواره های ۳۵۰ متری دارای سطح اشغال ۵۰ درصدی بوده که مناسب جهت خرید یا اجاره سوله کوچک بوده و از پیشنهاد های ما به صنعت گران عزیز می باشد.

فتح ۱۷ نیز یکی از خیابان های عریض با قواره های زمین ۲۰۰۰ متری  دارای ۱۰۰۰ متر سوله بوده و در منطقه محبوب است.

محدوده ی میدان فتح تا شیر پاستوریزه اکثر زمین ها تبدیل به مجتمع های تجاری اداری شده و بیشتر صنف آسانسور در آن مشغول به کار می باشند

چند صنف مهم بازار در منطقه فتح مشغول به کار بوده که می توان از جمله به آهن فروشان ، استیل فروشان ، قطعات آسانسور و برش کاران اشاره کرد.

بسیار از شرکت های  مهم و بزرگ در این منطقه بوده که از جمله می توان شرکت های لبنیات پاک ، لبنیات پگاه ، بیژن ، ساسان ، کفش ملی ،  سایپا ، ایران خودرو ، دیجی کالا ، سولیران ، الیاف ، ایران پویا ، قلم چی وغیره اشاره کرد .

منطقه خلیج یا شماره ۲ یکی از مناطق مهم به دلیل وجود گمرگ غرب دراین منطقه بوده و بیشتر تبدیل مسکونی شده ولی از قدیم تعدادی املاک صنعتی در آن مشاهده می شود  .

محله ی تهرانسر نیز تبدیل به منطقه مسکونی شده است.

شهرک دانش یکی از دیگر مناطق فتح بوده که بیشتر دارای زمین های  کشاورزی بزرگ و تحت کشت بیشتر تا منطقه ی زرنان بوده و انبار مرکزی دیجی کالا در این منطقه می باشد.

یکی از مزایای منطقه صنعتی فتح داشتن بازارهای صنعتی از جمله بازارآهن ، استیل ، ابزار، یراق و نزدیک بودن به شهر تهران از نظر دسترسی است و به همین دلیل یکی از جاهای خوب و ایده آل جهت انبار های شرکت پخش می باشد.

جهت ترانزیت محدودیتی تا شیر پاستوریزه وجود ندارد ولی از شیره  پاستوریزه به سمت میدان فتح عبور تریلی ممنوع است.

جهت خرید و اجاره سوله ، زمین ، کارخانه ، انبار بدون دغدغه و با استفاده از مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

Sooledar.ir  املاک صنعتی سوله دار

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)