گرمدره یک منطقه صنعتی ، مسکونی ، تجاری دراستان البرز می باشد.

موقعیت جغرافیایی آن واقع در کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص هست که دارای دسترسی از اتوبان های تهران ، کرج ، همدانی و  همت و هم چنین جاده مخصوص و فتح را دارا است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی از نظر دسترسی به تهران و کرج یکی مناطق صنعتی محبوب در منطقه است.

یکی ازامتیازات ویژه این منطقه ، دسترسی به حمل و نقل عمومی جهت رفاه پرسنل از نظر ایاب و ذهاب است که دارای اتوبوس ، تاکسی و ایستگاه مترو می باشد .

از نظر ایستگاه های مترو ایستگاه های اتمسفر، گرمدره و کرج نزدیک ایستگاه ها به این منطقه است.

بافت گرمدره از قدیم به صورت باغ  و کارخانه بوده و دراین ایام بسیاری از باغ و کارخانه ها تبدیل به باغ تالارهای عروسی شده  و بسیاری از باغ تالارهای بنام در منطقه می باشند و مراسمات عروسی را در آن برگزار میکنند.

محله های امیر آباد ، کوهک ، ناصریه ، تبدیل به مناطق مسکونی با طبقات بالا شده و از این حیث یکی از مناطق با ساخت و ساز بالا می باشد .

بیشتر املاک صنعتی در گرمدره در قسمت شمال جاده مخصوص در خیابان های سپهر ، سروستان است.

خیابان سروستان یکی مناطق خوب از نظر املاک صنعتی و بیشتر ملک ها در این منطقه هست .

اکثر زمین های این خیابان قواره های ۳۸۰ متری می باشد که به آن مجوز ساخت سوله به صورت طبقات بدین صورت که یک  طبقه منفی یک ، طبقه همکف به صورت صنعتی اداری می دهند .

برای ساخت و ساز زمین های صنعتی در سروستان نیاز به اخذ نامه بلامانع از سازمان جهاد کشاورزی می باشد تا مشکلی از نظر ساخت نباشد چون منطقه از قدیم به صورت کشاورزی بوده است.

کوچه های سروستان به صورت شرقی وغربی با گذر ۱۵ متری بوده و دارای پوشش آسفالت می باشد.

املاک صنعتی در گرمدره به طور پراکنده و محدود در جنوب جاده مخصوص و در مناطق کوهک و تاج بخش و یا  بر جاده  مخصوص نیز یافت می شود .

کارخانه های بزرگی و معروفی مانند پلیکان ، داف ، اتمسفر، تولید مواد اولیه داروپخش ، درنا ، صنایع فولادی ، در این منطقه  موجود است.

خیابان طالقانی در جنوب جاده مخصوص جزو آخرین خیابان های منطقه گرمدره هست که در آن املاک صنعتی و سوله موجود است و بعد از آن به منطقه کلاک می رسیم که بیشتر بافت باغی دارد.

خیابان طالقانی بیشتر تبدیل به بورس صنوف پلاستیک شده و اکثر پلاستیک فروش ها در آن هستند و اقدام  به فروش مواد  پلاستیکی نیز میکنند.

بزرگترین معدن شن و ماسه دراستان تهران در انتهای خیابان کوهک و از نظر وسعت مناطق گرمدره ، شهرقدس ، شهریار را  در بر می گیرد.

با توجه به امکانات و امتیازات گفته شده برای این منطقه به صنعت گران و تجارعزی توصیه میکنیم با خیال راحت و با مشاوره  ما در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

    املاک صنعتی سوله دار Sooledar.ir

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)