نکاتی در مورد اجاره یا خرید سوله بهداشتی:
سوله بهداشتی یکی از پر کاربرد ترین سوله ها می باشد که در صنعت های مختلف کارایی دارد از جمله می توان کلیه کارهای مربوط به صنعت مواد غذایی از قبیل(تولید ،بسته بندی، کترینگ وغیره ) نام برد در واقع می توان گفت کلیه ی کارهای مرتبط با صنف مواد غذایی معمولا نیاز به سوله ی بهداشتی دارند.
سوله های بهداشتی معمولا باید ایزوله بوده واز نظر کف سالن معمولا سنگ یا اپوکسی می باشد ودیواره ها نیز سرامیک هستند وسقف ها باید ایزوله باشد .
صنعت دارو نیز نیاز به سوله ی بهداشتی دارد ولی استاندارد های آن با صنف مواد غذایی متفاوت است.
برای سوله های بهداشتی لازم است که از ورود هر گونه آلودگی از جمله (آلودگی با منشا محیطی، انسانی، حیوانی وجانوری )
جلوگیری شود به همین منظور ایزوله کردن سوله اهمیت بالایی دارد.
اجاره ویا خرید سوله بهداشتی معمولا به دو صورت امکان پذیر است که باید با توجه به متراژ و بودجه مورد نظر ونوع کار مکان یابی درنظر گرفته شود واقدام به خرید ویا اجاره سوله ی بهداشتی کرد .
در استان تهران والبرز تعدادی از شهرک های صنعتی دارای سوله های بهداشتی می باشد .شهرک صنعتی نظر اباد به طور تخصصی دارای زوم مواد غذایی بوده که با توجه به استاندارد های به کار رفته به کار رفته در آن گرفتن مجوز های لازم برای صنوف مواد غدایی بسیار آسان تر از جاهای دیگر می باشد.
شهرک صنعتی بهارستان نیز بیشتر صنوف دارویی در آن مستقر بوده وبرای این صنف مناسب است .
یکی دیگر از شهرک های خوب صنوف بهداشتی شهرک صنعتی دهک که در آن جا نیز معمولا استاندارد ها رعایت شده است .البته لازم به ذکر است شهرک صنعتی عباس آباد نیز دارای سوله های بهداشتی است.
برای خرید یا اجاره سوله های بهداشتی می توان از مناطق خارج شهرک صنعتی مانند جاده مخصوص کرج، فتح یا جاده قدیم کرج، سعید اباد،احمداباد مستوفی،شهرقدس، گرمدره وغیره که دارای سوله های بهداشتی به صورت پراکنده است استفاده کرد.
املاک صنعتی سوله دار آماده ارائه مشاوره وراهنمایی برای خرید یا اجاره سوله بهداشتی به صنعت گران عزیز می باشد .

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)